8 oktober 2013

Bara allmänt glad

Hm, jag är alltid på så bra humör på mornarna nu för tiden,
kanske det beror på höstfeelis och flyttfeelis? :)
Hursomhelst ska jag uttnyttja det till att städa janis rum så han blir
glad när han kommer hem. Just nu ser det ut som ett bombnedslag -.-
(men jag kan ju erkänna att det delvis är mitt fel) Annars så ska jag
försöka få min mejl att fungera, har varit utan den sedan jag bytte
dator, och det börjar bli lite ohållbart nu.
Igår började jag så smått att packa ner sommarklänningar,
prydnadssaker, böcker och andra "onödigheter" inför flytten,
jag planerar att ta det lite i taget redan nu så kommer inte allt
på en gång sen i slutet. När man flyttar in i en lägenhet kan man
ju ta in mer allt eftersom, men när man flyttar ut ska ju allt + en själv
vara ut ett visst datum, och då är det lite krångligt att ta allt på
en gång. :) Ikväll är det även språk som vanligt :D

Våra djur är lite tassiga ibland :P
Vår andra katt (som inte är med på bild) blev helt förälskad
i Jani, haha :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)