13 september 2013

Jag lever

Tänkte att jag kan ju uppdatera lite nu när jag har chansen.
Internet har varit borta hela dagen (tills nu alltså), och det
har sporrat mej att göra saker som jag normalt inte ens skulle
göra under dödshot ens. Dvs. diska, städa och dammsuga.
Jag har även hunnit sy en del, men den riktiga motivationen
har inte riktigt infunnit sej. Därför har det även blivit en hel
del nördande framför Farm Up (jag har världens gulligaste
får!) Annars så har jag åter igen bränt mej på strykjärnet,
ett par cm högre upp på armen än förra gången.
Det ser ganska löjligt ut. Imorgon är det uppstigning klockan
6, och sen tammerfors, Ikea, och Idea park (eller hur det nu
heter). Idag har jag tänkt på ryska fraser hela dagen, och
min stackars familj kommer nog att få höra en hel del ryska
i bilen imorgon, jag har nämligen bestämt mej för att kunna 
dem perfekt på tisdag. Jag har också noterat att min bilkörning
har försämrats märkbart, hur det hände vet jag inte, men
skärpning!!

2 Vasabilder från förra helgen.
En liten tjuvtitt på min koväska ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)