30 september 2013

Det går framåt

Den senaste veckan har jag börjat må mycket bättre,
mest för att det inte känns som att mitt liv är på paus
längre. Saker och ting börjar så småningom gå framåt,
och allt känns inte så osäkert/oplanerat  :)
Jag kommer inte att stanna i jeppis så länge till, jag börjar
veta lite vad jag ska syssla med de kommande månaderna,
och, mest av allt så har jag känslan av att allt kommer att
ordna sej :) Sen är jag inte heller någon som brukar få
höstdepression, jag blir snarare på bättre humör av att
ta fram mössan och mina tjocka mjukisbyxor. Höstfeelis!
Jag tror det är viktigt att ha mål. Ett av mina mål just nu
är att satsa riktigt ordentligt på att lära mej ryska och tyska.
Jag hoppas också så småningom få tillfälle att lära mej dem
mera praktiskt... Sen är det ju inte så länge kvar till
julafton heller :) Hur som helst ville jag bara meddela lite
positivitet genom detta inlägg, känns som det har varit
en bristvara på senaste tiden. Någon som med hjälp av
bilden nedan kan gissa vilken låt som har fastnat i min hjärna? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)