18 maj 2013

Pastell

Ända sen igår morse har jag varit på jättebra humör :)
Dagen började med strålande solsken, vetskapen om att
efter LiA skulle jag hem till Maxmo, och så ett besök vid
Enlunds, där de har jättetrevlig personal. Senare på dagen
utvecklades solskenet till shortsväder, jag fick reda på att
jag kommer att bli student, och att jag dessutom har höjt
i två ämnen från de preliminära resultaten :D

Idag hoppade jag, mamma och pappa i bilen, och for iväg
till Vasa. I första butiken vi var i hittade jag mina examensskor
som jag numera är förälskad i. Förutom det handlade jag tyg,
dragkedjor, och så handlade vi en hel massa nödvändigt till
min examensfest :) Så har jag hunnit sola idag också, premiär
för i år :) Ikväll blir det blomplantering (födelsedagspresenten
av Ida ;) och senare melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)