28 april 2013

Planer

Den senaste veckan har som sagt varit ganska upp och ner.
Jag är en sån person som alltid försöker göra mitt bästa och vara
alla andra till lags, och ibland blir det bara för mycket helt enkelt,
vilket det blev i torsdags. Nu har jag varit hemma i Maxmo hela
helgen, och det mesta ser faktiskt ut att ordna sej :)
Men förutom det har jag också blivit megaförkyld igen, kan detta
aldrig ta slut?? Hur som helst, den kommande veckan (och de tre
veckorna efter det) ska spenderas på LiA, och med att sy.
Jag har inte hunnit sy många stygn denna vecka, vilket har lett till
att jag helt har tappat inspirationen, inte bra när man har en två
avslutningsklänningar att sy :/ Denna vecka har jag i alla fall
konstaterat att jag har världens bästa familj som alltid finns där för
mej <3 Även Jani har varit otroligt snäll (och haft ett otroligt tålamod
med mitt humör som inte har varit det bästa). Allt dethär har i alla fall
fått mej att tänka en hel del på vad jag vill göra i framtiden, och just nu
snurrar en massa olika planer i huvudet på mej. Men om vi börjar med
sommaren så ska jag i alla fall jobba (men inte så att det går till överdrift!),
möjligtvis skriva urvalsprov(?), absolut fara till Kalajoki, lata mej, och umgås
med Jani, familjen och mina kompisar :) Och sola :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)