7 april 2013

Korsettsömnad

Korsettsömnaden har gått jättebra hittills :D (PEPPAR PEPPAR!!)
Det ser ut att bli det absolut bästa plagget jag någonsin har sytt,
och då menar jag både sömnadsmässigt och stilmässigt/tygmässigt.
Förhoppningsvis blir den klar nästa vecka, och jag har nu börjat
fundera på om jag ska ha den som examensklänningsöverdel? :)
Får se hur det blir när den är klar...

Mönster
 Ungefärlig modell
 Kanal
 Knäppning

Annars så hade vi ju vår modeshow i tellushallen igår. Gick väl
sådär, det blir en hel del stress när man är 11 st som ska visa ca.
50 plagg. En hel del saker gick fel, men förhoppningsvis syntes inte
ngt utifrån :) Idag kör vi igen då :)

Igår var även jag och Jani till Kokkola 2 gånger, som chaufför :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)