18 mars 2013

Min vardag denna helvetesvecka

Jag tänkte utveckla gårdagens inlägg lite.
Nu när jag är ledig hela dagarna är det ju meningen att jag ska plugga
hela dagen. Nu är jag inte en sån människa som klarar av att sitta
och läsa läxor flera timmar i sträck, vilket jag borde göra. Istället
skjuter jag upp det mer och mer. Samtidigt låter jag inte mej själv
göra ngt roligt (tex. shoppa elr sy), för jag borde ju läsa mer.
Detta resulterar i att den mesta av tiden gör jag ingenting, vilket
får mej att känna mej totalt värdelös och hopplös och så vidare.
Idag har jag i alla fall gjort ett schema så att jag ska få ngt gjort.
Annars tänker jag nuförtiden mest på vad jag ska göra på fredags-
kvällen, dvs. när jag blir fri! Och gissa vad det är? Lata mej!
Eller, rättare sagt; lata mej utan att känna mej skyldig! Åh, vad jag
längtar tills denna helvetesvecka är över. All ångest, stress, oro osv.
Jag vet att jag skrev att jag skulle lägga upp bilder på mina klänningar,
men jag har helt enkelt inte haft tid att fota dem. Förhoppningsvis
blir det nästa helg. Idag ska jag förresten och handla. Jippii, dagens
höjdpunkt :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)