21 mars 2013

Fashion meets nött huppari

Idag har jag typ 10 olika anledningar att vara på dåligt humör, och ändå
är jag hur glad som helst? :) T.ex. är det hälsolärastudentskrivning imorgon,
vilket jag måste läsa till. Vilket jag har gjort (och ska göra lite till). Annars så
har jag fått en jättebra ide till en sak att sy, vad exakt är förstås superhemligt
ännu. Igår var Cessi och mamma hit, så det blev Vietnam-mat och Erkinhalli :P

Ja alltså jag har ju ingen modeblogg eller så, men eftersom jag ändå går på 
beklädnads tycker man ju att jag borde klä mej ngt sånär normalt. 
Detta är en av mina outfits från denna vecka. Janis megahuppari och strumpbyxor. 
Observera att jag har matchat rutorna/ränderna i alla fall :P

 I tisdags överlevde jag på endast varma smörgåsar, gott som bara vad :)
 Tyckte min lilla mathörna såg så mysig ut när solen lyste.
Ignorera röran, matteplugg pågick.
 Jaha, vad är det där då, ngn ny sorts blomkål elr?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)