15 februari 2013

Tyg, sömnad, symaskin...

Igår städade jag min tyglåda, hittade en hel del intressant som jag
inte ens visste att jag hade :D När jag hade matte i skolan passade
jag också på att hämta en del tyg och grejjer från klassen.
Except att mattelektionen blev inställd pga att jag var enda som
hade dykt upp -.- Men som sagt, jag fick ju hämtat den del saker,
så helt i onödan for jag ju inte :) Min sy-inspiration har exploderat
de senaste dagarna, så nu har jag planerat och planerat en hel del,
bl.a. vad jag ska sy när jag är tillbaka i skolan igen (mer om det sen).
Jag har ca. 6 st. olika saker att sy:


* Den gröna finklänningen som snart är klar
* En tröja av mitt lärdomsprovstyg
* En köksgardin
* En gul trikåklänning
* En vit sommarklänning med korsettövredel
* En till sommarklänning


Igår var det alla hjärtans dag (kaikki herttua päivä :P ) och jag
fick en ros! :D Jag hade verkligen inte förväntat mej det, så därför
blev jag extra glad när jag fick den av Jani <3 Jag fick även lite
godis som jag ska spara till nästa helgs forever alone.

Här är en bild från min födelsedag, fick ta typ 10 st 
för att Jani envisades med att göra fula grimaser -.- <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)