12 februari 2013

Symaskinsfunderingar och irriterandehet

Idag har jag skrivit engelska hörförståelse. Det var jättelätt.
Förmodligen har jag missuppfattat hela alltihop och får underkänt :/

Min pappa har lovat att jag ska få en ny bil. Det enda jag behöver
göra är att få L (högsta betyget) i alla studentskrivningar. Det är
mer troligt att jag vinner en bil på lotto :/

Min andra dag på LiAn var lika bra som den första :) Har lyckats 
hitta skitbra LiAplats :) (jag får sy massor, jättetrevlig handledare
och jag börjar kl. 10)

Just nu sitter jag och tittar på symaskiner. Det börjar så småningom
bli dags att införskaffa en egen, eftersom jag ju inte kommer att ha
tillgång till skolans länge till. Jag vill ha en bra (som inte krånglar hela
tiden). Sen borde jag möjligtvis köpa en overlock också :/

Nu är det ca. 3 veckor till nästa studentskrivning. Jeej :D (jejj att
det är långt dit alltså :P

Jag funderar på att göra en liten förändring med mitt hår. Inget stort
dock, och absolut inget färgande. Får se hur jag gör...

Idag är jag irriterad. Jag vet inte riktigt varför (okej jag vet precis
men vill inte skriva det här). Därför ska jag så småningom köra
iväg till Jani och mysa lite med honom för att bli på bättre humör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)