8 januari 2013

Update

I lördags var jag då alltså på 40års-kalas, vilket visade sej
vara mycket roligare än jag väntat mej, hade skitkul även
fast det mesta gick på finska :P Sedan bar det av till Melody,
vilket inte alls var lika kul, så jag hann inte ens in förrän jag
for hem. Väl hemma lyckades jag tappa telefonen i golvet
så att akkun sprättade in under kylskåpet. Efter ett par
icke-fungerande och onyktra försök att få den därifrån gav
jag upp och fick och lade mej. Morgonen efter fick jag som
tur var bort den därifrån :) Idag är sista och enda skoldagen
för denna vecka (var hemma igår), vilket passar mej skitbra
eftersom jag har en hel del städning att göra, bl.a. På fredag
blir det möjligtvis studiebesök till Vasa. Jag kan även meddela
att det nu bara är 6 dagar (!) tills jag fyller 19, och 13 dagar tills
jag och Jani firar 1 år! <3 Dethär nittonfyllandet bidrar dock till
stressen att jag borde börja veta vart jag ska söka mej vidare snart.
Och det är inte så enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)