7 december 2012

Julmys (ja, jag är lite inSNÖad på julen nu)

Idag är det fredag och jag är helt utmattad av allt jag har åstadkommit
idag, dvs. inte ett skit. Målat naglarna och tvättat kläder, det är det
enda jag har gjort förutom att ligga i sängen och vara på datorn/se på
film. Men ibland behöver man sådana dagar också. Kan även tillägga
att efter ca. 11 timmar utan Jani saknar jag honom så otroligt mycket!
Jag förstår inte hur vi klarade oss i 3 veckor i somras, dessa 11 timmar
har vi nämligen talat i telefon 4 gånger. Hur som helst, det är ju fredag,
så jag ska såklart ut och festa ikväll. Not. Jag ska smätta på en film
och fortsätta mysa i min säng iklädd min juliga röda stickatröja tills
jag somnar, och helt ärligt anser jag det vara det bättre alternativet
just nu :) Speciellt eftersom jag är helt slut efter dagens knäck- och
chips-ätande ;) Godnatt!

Denna fina teckning fick jag av min gulliga lillasyster <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)