18 december 2012

18 december

18 December. Varje dag får jag lite mer julfeelis.
Varje gång jag tänker på torsdagens matte och häloläraprov
försvinner lite julfeelis. Idag har jag städat, tvättat, pluggat,
paketerat osv.  Imorgon ska jag syssla med ungefär samma sak.
På fredag ska jag på två julfester. På lördag ska jag städa, och
sen på kvällen ska jag ta en minidrink vid Netti. På söndag kör
jag hem till Maxmo, och en tomte viskade i mitt öra att även min
fammo och faffa kommer att vara där :D Just nu snöar det för
fullt, och för mej får det gärna fortsätta hela veckan, för det
är ju så myysigt! För att inte tala om hur kul det är att sladda ;)

Häromdagen började jag fundera vad jag ska sy i vår, jag ska
passa på och sy så mycket jag bara hinner så länge jag har
tillgång till maskinerna. Dessa saker står hittills på listan:

* Enkel vippig kjol med dragkedja (alltså inte i trikå)
* Enkel gul klänning med axelbandslös överdel
* Långärmad vid tröja av lärdomsprovstyget

Jag kan tänka mej att listan kommer att fyllas på en hel del med tiden :)

Some things i want to do:

(kan förresten meddela att jag ska släpa med Jani
mellandagsrea till Vasa, och då ska vi äta vid Dongnai,
OMG OMG OMG!!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)