16 november 2012

Tankar

Det verkar vara fest här i huset igen. I "mitt" höghus alltså.
Vet inte riktigt var, men i tisdags hörde jag hög musik och rop,
och ikväll är det likadant. Eller inte rop egentligen, vanligt prat.
Tunna väggar alltså. Hur som helst, värsta partyhuset ju!
Jag som trodde att alla här var 60+.
Själv ska jag bara ta det lugnt ikväll, efter att ha varit på en
otroligt sövande ishockeymatch. De två största felen med
ishockey är, enligt mej;
1. En match är 20 minuter spel+ 10 min. paus gånger 3.
En match borde alltså hålla på 1½ timme. Det gör den inte.
Varje gång ngt speciellt händer (mål, utvisning osv.) stannar
tiden. Och det händer ofta. Detta gör att en match lätt kan
hålla på typ 3 timmar om man har otur -.-
2. Enda anledningen till att kolla på en sport, är om man ser
ngt bra ;) Ishockeyspelare är fullt påklädda från huvudet till
fötterna, i ca. 5 lager... -.-
And that´s why i don´t gillar ishockey!

Men jag gillar Jani <3 väldigt mycket ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)