2 november 2012

Sygalen

Det har väl inte undgått någon att jag älskar strumpbyxor,
kjolar och klänningar? :) Jag börjar ha en liten samling
av alla 3 nu (hade knappt några klänningar/kjolar när
jag började på beklädnads). En del har jag sytt själv,
och en del har jag köpt. Nu när det börjar bli kallare
blir jag automatiskt mysig av mej, så på senaste tiden
har jag knappt använt byxor alls (strumpbyxor är ju
mycket myyysigare!) Hur som helst, idag köpte jag
ett jättefint tyg som jag ska sy en kjol av. Det är typ
ett sticka-tröja-tyg, med såntdär typiskt vintermotiv.
Lite liknande som leggingsen på bilden i förra inlägget.
Förutom det har jag en hel del syprojekt på gång:


* Kavaj
* Röd trikåklänning
* Tröja av lärdomsprovstyg
* Vinterkjol
* Sommarklänning (!?)


Idag var jag egentligen ledig, men eftersom jag ääälskar
skolan så mycket for jag dit och sydde ändå :P
Förutom att jag klippte ut alla delarna till den röda
trikåklänningen hann jag även sy in en ny kjol (okej ny
och ny, jag köpte den i våras), så nu kan jag börja
använda den också :) Plus att jag fixade lite på min
halloweenoutfit ;) Det blir alltså melody imr.
Om ni har tur får ni se en bild sen.

Ikväll ska jag (som vanligt) diska, städa, prova lösnaglar,
prova kläder, duscha och äta. Senare ska jag fara och
tvinga Jani att mysa med mej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)