26 november 2012

Mina intressen

När någon förut frågade mej vad mina inressen var hade
jag aldrig ngt bra svar, så jag svarade standardsvaret: Vara
med kompisar och sitta vid datorn. Nu har jag en hel hög
intressen, inte vet jag var allt de har kommit ifrån, men här
har ni nu då det jag tycker om att göra:

Sy
Man har en bild i huvudet av den perfekta klänningen,
och så sätter man sej och syr den :D Och ingen har
en likadan :D

Laga Mat
Först får man blanda ihop en massa roligt, och sen
får man äta det också. Som modellera när man var
liten, fast ännu bättre!

Spela Innebandy
Gör det visserligen aldrig längre, men när jag ännu
gjorde det älskade jag det.

Pyssla
Det är så enkelt att laga ngt tråkigt mycket finare med
tex presentpapper :)

Dekorera mina naglar
Kräver koncentration och tålamod, men det blir så gulligt :)

Läsa
Att bara ligga ner, läsa, och drömma sej till en annan värld...

Kompisar
Jag gillar nog att vara med mina kompisar också, oroa er inte :P

På tal om laga mat, idag har jag lagat currysås för första gången,
och det blev faktiskt ganska bra :D Dessutom har jag en ny god
vietnam-sås, nam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)