23 oktober 2012

Skola...

Det har varit lite tomt här på senaste tiden, vilket beror på att
jag har prioriterat prov, pojkvän och lite andra saker före bloggen :)
Imorgon har vi som tur är inget prov (Yes!), men jag tänkte ändå
plugga lite matte till torsdagens prov.
Och vill ni veta ngt kul? Efter denna vecka har jag 2½ med
bara sömnad :D Sen blir det gymnasiet... men jag har bara
3 ämnen, så alltför tungt kan det ju inte bli :)
Denhär veckan har jag befriat mej själv från allt som heter
diskning, städning, damsugning osv. Najs.

Mina växter är inte riktigt friska. Vet inte var felet är :( 
 Mina katter, som annars är värsta fiender :)
 Skogsmullepojkvän <3
 Höst i Maxmo
 Höst i Maxmo 2
 Tysk choklad med hallon och persika. Inte så god :/
 Jag hittade 2 påsar med tyg i ett skåp :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)