10 oktober 2012

En bra dag

Hej, kan meddela att trots denna förkylning från helvetet
har dagen varit riktigt bra :) Vaknade på bästa sätt, lärdomsprovets
presentation gick helt okej, och vi fick sluta 2 lektioner tidigare :D
Både imorgon och på fredag har vi prov. Känns ju inte sådär jätteseriöst
att man får ha fram telefon på provet (för att kunna använda miniräknare).
Hur enkelt som helst att skriva upp viktiga saker i telefonen och sen
kolla i den när man skriver och Voila´, fullpoäng...

Hur som helst, ikväll ska jag läsa på provet, och möjligtvis planera
mina kommande skolarbeten lite. Det vi ska hinna sy än i år är:
ett läderplagg, en kavaj, ett kombinationsplagg till kavajen. Sen ska
jag kanske också sy en långklänning till på egen hand.
Jag gillar att planera lite i förväg så att jag hinner med ordentligt sen :)

Planerar även lite vad jag ska göra på höstlovet, och just nu ser det
ut att bli läxor, uppgifter, sova, mysa och en vända hem till Maxmo :)
Ska inte resa elr ngt speciellt, mest bara vila upp mej :)

Sen vill jag också säga Tack för de kommentarer jag får, kul att ngn
faktiskt läser allt onödigt jag skriver :D

Sådär annars kan jag ju meddela att jag fortfarande är halvt sjuk,
förkyld, hostar som bara vad, lite öronvärk inatt osv. Jag tar en
dag i taget helt enkelt och kollar hur mycket jag orkar med.

Såhär ser mitt lärdomsprov ut :)


Trikåtyg, fodrad, med silverband i ryggen och silverband, pärlor
och paljetter i fållen. Är ganska nöjd faktiskt :)

1 kommentar:

Leave your opinion :)