20 september 2012

Blablabla

Usch vad allt är jobbigt och mycket och trassligt nu.
Har hur mycket skolarbeten, prov och grejjer som helst
som ska fixas nu, helst igår. Har även försökt reda ut
när jag ska sy läder, skrädderi mm, och när jag ska ha LiA.
Blir bara mer förvirrad...
Lärdomsprovet går framåt, långsamt. Jag har liksom blivit
lite osams med min klänning, och är därför lite sur på den.
Imorgon far jag hem till Maxmo :D Och jag tar Jani med mej :D
Och där får vi kräftor :D Idag har jag även bokat in en hel del
grejer (läkarbesök & piercing), vilket ju lagar det lite lättare
att planera sitt liv :P Just nu är jag megahungrig, men jag har
ingen mat och måste därför vänta på att Jani ska laga sej hit så
vi kan fara och köpa mat -.- (för jag vågar inte fara själv, lol).
Huuuur som helst, gonatt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)