16 september 2012

Bildbomd

Jag har just tömt kameran, och hittade en massa roliga/konstiga
bilder som jag kände att kan vara till intresse för er :D

Här har vi då ballonghunden pappa lagade åt mej på
Cessis födelsedag.
 Själv gjorde jag en gris.
 Juthbackamarknad, spenderades mest i Cadillacken (hur stavar man det?)
 Min pojkvän är cool.
 Här är då bilen itself. 
 Mitt gulliga sätt att servera Asian Garden-hämtmat åt mejsjälv :)
 Sneakpeak på examensklänningen.
 Här hänger alla mina klänningar (och några jackor).
Om jag skulle ta och visa upp dem lite noggrannare ngn dag?
 Min favvo-outfit just nu (förutom långa stickatröjor). Sjukt bekväm!
 Jani lagade gullig glass åt mej <3
Viola blev irriterad för att jag fotade henne när hon skrev?? :P
 Hittade en ny inställning på min kamera som tillåter 
extrema närbilder utan suddighet.
 Mera sneakpeak. På fodret.
 En jättefet spindel som bor i vår gräsmatta.
 Mat. Erkänn det ser lyxigt ut! :D

 Bild från i lördags (jag sprang runt och fotade allt och alla).
Bl.a. en skitkul bild på Robert och Fiddy som... ja inte vet jag
vad de gör. Vågar dock inte publicera den bilden, risken är
stor att jag blir lönnmördad då.
 Min tvätthög som är ännu större i verkligheten.
Jag har tvättat 3 maskiner idag, och imorgon ska
3 till tvättas...
 Jani spillde ut chips.
 Detta är Janis hörn. Why? För det är han som tar ett nytt glas
varenda gång! Då får han faktiskt diska dem själv också.
 Jag anser att nästan allt som är smått = gulligt.
Speciellt denna lilla ubersöta stekpanna som jag
fick av Ida när jag fyllde.
 Jag har en fin låda i köket (som jag fick av Julia när
jag fyllde), där jag har laddare, räkningar och äpplen??
 Mera lyxmat. Allt ser lyxigt ut med räkor och dill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)