14 augusti 2012

The last day

Sista dagen. Känns sorgligt, men samtidigt bra.
Gissar att det låter helt annorlunda om två veckor :P
Idag ska jag packa min skolväska. Lol, det låter som om jag
ska börja ettan :P (det ska jag inte. trean är det)
Jag ska även bestämma vad jag ska ha på mej imorgon,
och så ska jag lacka naglarna. Någon gång denhär veckan
ska jag till Kokkola med Jani, och även om det faktiskt är
han som ska shoppa har jag givit mejsjälv tillåtelse att köpa
2 klädesplagg. Jag är ju bara mänsklig liksom.
Annars kan jag meddela att jag var på världens bästa picknick
igår :D Dessutom pratade jag finska halva kvällen *nöjd*
Från det till ngt helt annat; jag har skiiitenkel läseordning denna
period :D Ja om det skulle vara så... Vi har ju inte fått
kombi-läseordningen än :( Nu ska jag äta burrito och sörja
mitt öde som överstressad elev till mentalsjukhus. Gissar att
ett par av mina klasskompisar också är påväg dit. (Ida..?)

1 kommentar:

  1. Vatå påväg ? Ja ha vari tär san igårkvälld tå jag fick sii min läsårdning -.-''

    SvaraRadera

Leave your opinion :)