9 augusti 2012

Hejhej

Idag har jag tvättat handdukar, kollat igenom kvitton,
kollat LiA-papper och beställt några böcker.
Nu borde jag städa, men jag orkar inteeee!
Jag har så mycket saker att jag inte vet vart jag ska
lägga allt! Så sitter jag och läser bloggar där det står:
"Åååh, längtar tills jag flyttar hemifrån, då ska jag inreda
så fiiiint!" HAHAHA! Lycka till säger jag bara.
Det är fan inte lätt att inreda fiiiiint när man har hundra
saker som ska rymmas i en liten etta. Å andra sidan,
kanske det bara är jag som har dålig planering? :)

Hursomhelst, jag funderar på att fara till biblioteket
och låna en bok (okejdå, om jag nu faktiskt orkar gå
dit lånar jag fan inte bara en bok, då kan jag lika gärna
stanna hemma), och sen till Tiimari för att köpa en kalender.
Japp, detta kommer att bli "hösten-med-bra-planering" för mej.
Haha, lycka till med det, jag har försökt sen jag började
högstadiet, aldrig lyckats orka fylla i en kalender.
Men detta år måste jag seriöst göra det, för annars kommer
jag mittiallt att missa en studentskrivning elr ngt.
Och så ska jag köpa hörlurar också. Fan va dyrt.

Eftersom det ser soligt ut idag tror jag att jag ska fixa löshåret
och ha Jani att ta några fina bilder på mej i mina egensydda
klänningar (behövs till portfolion).

Ursäkta svärandet, men jag känner mej energisk idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)