26 juli 2012

Happy happy märks det? :D

Det börjar närma sej helg och den är som vanligt (?) fullbokad.
Fredag: Hoppa i bilen och fara hem till Maxmo (Jani kommer
också med trots sin rädsla för att han inte är inbjuden - vilket
han är, lol), möjligtvis Nabben-ätning (YES!) och sen sovning.
Lördag: Powerpark ( :D :D :D ), direkt till Jeppis och så
party på kvällen :D Låter som en najs hälg i mina öron :D
Nästa vecka blir det Kalajoki, frå 1-3 Augusti (herregud,
augusti??), enda dåliga med det är att Jani inte slipper med :(
(Han var nog inbjuden dit också men tyvärr jobbar han ju)

Annars då? Jag växlar med att sova 6 timmar vissa dagar och
12 andra. (12 idag/natt?) Det är antingen eller.
Nu ska jag släpa mej mot Prisma för att inhandla vissa hemliga
saker som behövs för överlevnad (mat), och sen ska jag
prova göra en ny och mystisk maträtt (kycklingsallad).
Vet ni hur svårt det är att laga olika sallader när jag äter ungefär
1 % av alla grönsakssorter som finns? Skitsvårt kan jag säga.
Förresten, torsdag: Hemlig överraskning som vi ska göra som
jag inte vet vad det är! :D

Antal såna här --> ( ) i hela inlägget: 10
Och jag försökte inte ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)