29 juli 2012

-.-

Här ligger jag med SKITONT i magen och funderar
varför livet aldrig kan vara enkelt.

Varning, ni som inte orkar läsa mina mycket filosofiska
tankar om livet kan sluta nu.
För det första: Varenda gång, och då menar jag varenda
jävla gång det händer ngt skit i mitt liv och det äntligen är
över och jag tror att nu är allt bra, då kommer det ngt nytt
jätteskitbajsäcklit som jag måste må dåligt av.
Men så är livet i guess, man kan aldrig bara få vara glad.
Det är alltid ngt, om det inte är bråk med ngn kompis så
är det ngn sjukdom eller så är bilen sönder eller så är pengarna
slut eller så rasar huset man bor i.
Och jag blir bara så trött på det!
Det är speciellt en skitsak som händer om och om igen som
jag verkligen hatar, och jag ska försöka ändra på den.
För såhär orkar jag inte länge till.
Just nu längtar jag nästan till att skolan ska börja så att man
får lite mer rutiner i livet och känner att man faktiskt gör
någonting. Jaja. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)