9 juni 2012

GoPark

Jag har hållit på och diskat/fixat håret i över en timme,
så nu är jag redo. Vi ska till en melody-liknande dansgrej,
och kolla om tyskarna kan dansa. Nu är det ju så att vissa
människor kan vara lite väl sliskiga mot två ensamma tjejer,
så vi har förberett ett par fejkhistorier.

1. Vi är lesbiska. (om de inte tror på oss, gå vidare till punkt 3.
Punkt 2 fungerar antagligen inte med punkt 1.)
2. Jag är gravid. (Pappan kommer snart och bankar
skiten ur er.)
3. Jag kan bara svenska. (Om äcklet mot förmodan kan svenska,
byter jag till finska. Möjligen japanska. Eller så hittar jag på ett språk.)

Ja som ni ser finns det många sneaky bitch-historier man kan
dra till med, men om inget av ovanstående fungerar kan
man dregla lite och bete sej allmänt äckligt och konstigt så
borde det gå vägen. :)

Ha en bra lördagskväll allihopa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)