2 maj 2012

Smarthet

Omg, jag är helt slut! Har brottats med två STORA
i-landsproblem ikväll.
1. Vilka bikinis ska jag ta med till Turkiet?
Det problemet löste jag på det smarta sättet att jag
tar med allihopa.
2. Ska jag eller ska jag icke ha löshår imorgon?
Det är typ "fest" på Optima, så jag har lust att
klä upp mej lite, men samtidigt är jag för lat för
att orka sätta dit det.

Idag köpte jag 10 (!) vårrullar och fick en trip på köpet.
Skämdes när han som sålde frågade om jag och Ida skulle
dela på dem, och jag bara "Nää, jag ska ha all sjölv"...
I alla fall, jag åt några idag och ska spara resten till imorgon,
inte världens smartaste ide insåg jag just.
1. Det finns plockmat från Subway imorgon, vilket innebär
att jag inte behöver laga ngn mat.
2. Jag åker bort om 2 dagar, vilket innebär att kylskåpet
borde tömmas på mat som kan mögla.
3. Jag borde äta väldigt lite nu så jag inte ser fet ut i bikini.
Jag nästan svimmar av smarthet. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)