19 maj 2012

Godisbrev

Just det ja, jag skrev ju aldrig vilka förändringar jag pratade om :P
Och det tänker jag inte göra heller! Möjligtvis senare.
Turkiet-bilderna orkar jag inte heller ladda upp, för jag är för lat.
Ni får se dem lite nu som då istället. Just nu ligger jag ensam i min
säng och tittar på tv-serier, kom från Maxmo för ca. en timme sen.
Ikväll blir det ishockey (??) och sen Netti om jag har fattat det rätt.
Före det borde jag hinna diska, städa, handla, fixa mej, och hämta
telefonen ur bilen. Jag har säkert minst 30 missade samtal redan. Nånej :P
Annars så hittade jag ett gulligt brev från Snellmann när jag kom hit,
som meddelade att jag tyvärr inte hade fått sommarjobb där :(
Det gulliga var att det fanns godis i brevet :D

Annars så tror jag att jag vet hur jag ska se ut på skolavslutningen :)
Jag håller ju på att sy en klänning som ska vara klar på fredag, så
den ska jag ha (om det nu inte händer en katastrof och den blir helt
misslyckad), sen ska jag ha mina nya äkta Louis Vuitton skor (nånej
de är nog fejk, kanske visar bild senare :), och antagligen löshår.
På kvällen blir det ju en hel del festande, så då ska jag nog ha bekvämare
skor och även en mindre värdefull klänning (beror ju på vädret också).
Den kvällen kan jag inte dricka ngt alls eftersom jag ska köra hem till
Maxmo mitt i natten för att hinna med flyget till Tyskland :)

Här står jag (med kort hår dessutom) framför en palm i Turkiet.
Skulle inte vara helt fel att vara där just nu ;)
Dethär var en av de sista dagarna, då jag inte kunde ha
varken shorts eller bh eftersom jag hade bränt mej så mycket :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)