7 april 2012

Shoppning

Jaha, idag är det lördag, och även denna kväll kommer
att spenderas hemma. Eller nej, jag ska ju till påskbrasan,
just det. Nästa helg blir iallafall inte hemmasittande, för då
ska Viola firas. Till hennes ära har jag köpt nya strumpbyxor
(och en massa annat nödvändigt), jag var ju nämligen till Vasa 
och shoppa idag med Julia och Nilla. Lite läskigt var det ju att
köra där, men eftersom Julia är van fick hon vara vägvisare.
Jag har shoppat både somriga grejer till Turkiet och festliga grejer
som man kan ha på fest. Hehe. Någon bikini eller några skor
hittade jag inte, så det får duga med det jag har tills vidare.
Nu ska jag äta mitt påskägg och leka med krigargubben med det
pyttelilla huvudet som fanns inuti. Glad Påsk! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)