2 april 2012

Nice weekend

Lördagen var kul men alldeles för kort. Massa trevliga människor
(och en del otrevliga också), några varv runt neste och så till
Violas med en massa folk typ. Tyvärr missade jag själva
"festen", men det kanske var lika bra eftersom att jag inte orkade
gå mer, så jag lade mej helt enkelt ner på marken.
Det bästa var nog ändå: "sko int Speedo va ett snabbari namn?"
Och: "Sewingpillow". Jag sprand runt med mina sewingpillows
(partysugrör) hela kvällen, blev förtvivlad när jag tappade ett
i flaskan men blev sen glad igen när jag fick påtat upp det.
Igår var det krapula som gällde, inte så mysigt.
Denna vecka kommer att vara otroligt tråkig, för det första
har jag två prov = plugg, för det andra kommer helgen 
antagligen att bli jättetråkig. Det enda roliga är att jag träffar
min familj åtminstone. Sen är det inte långt kvar till
Violas BÖRTday (=fest), Turkiet & sedan sommarlov. :D
Nu ska jag skriva ett pluggschema...

Såhär såg jag ut i lördags, med humöret på topp :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)