1 mars 2012

Tråkiga saker som ni absolut måste veta

Jag har tråkigt. Jag är ju somsagt hemma i maxmo, och här finns
inte ett skit att göra -.- Jag har faktiskt lagat en del läxor och lite
på portfolion, men så kom jag på att det mesta jag behöver finns
i skolan... dessutom kan jag inte rita mönster, snittbilder, arbets-
ordning osv. när jag inte har lagat klänningen än!!

Igår när vi var och pulkade märkte jag att om jag faller och blir
blöt ser det direkt ut som om jag har pissat ner mej. Trevligt.
Så nu har jag ingen aning om vad jag ska ha på mej för ytterbyxor
när jag åker slalom. Jag tror det får bli bikini i alla fall.

By the way kan jag meddela att jag inte har färgat håret på över
2 månader. Det är nog något sorts rekord för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)