17 mars 2012

Najs kväll ja

Gårdagen börjades hos Violas med att vi båda var på dåligt humör
av olika orsaker XD När vi hade druckit lite blev det mycket roligare,
blir kul att se bilderna & filmerna sen :P Drickan däremot smakade
RUTTEN MOROT, så himla äckligt.
Sedan tog det ca. 20 minuter att gå från ett hus till ett annat, till saken
hör att det var ca 20 meter mellan dem O.o
Sen begav jag mej hemåt en 11-tiden. Det tog en halvtimme att gå hem
i HÖGKLACKAT, när jag kom hem tog jag mitt körkort och gick
ytterligare en halvtimme innan jag var hos min pojkvän.
Där var jag också bara en liten stund, innan vi for vidare till Netti
& Melody (med taxi som tur). Dansade vid melody tills det stängde,
och då blev jag buren hem. Pga. mina helvetes-sjuka fötter alltså.
Ikväll blir det mera party! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)