24 mars 2012

Marsvinsbajs

Igår pissade ett marsvin på mej. En halv sekund senare sket
ett annat marsvin på mej. Trevlit. Men söta var dom i alla fall :)
Idag kommer min mamma hit, och vi ska handla mat. Låter inte
så spännande, men det är det! Länge sen jag såg henne :(
By the way så skulle jag måsta lära mej 3 nya språk som jag
kan typ ett ord av varje, och detta ska ske inom ca. 2 månader.
Först turkiska, eftersom jag ska till Turkiet. Jag åker dit med
min pojkvän & hans familj, vilket betyder att jag måste kunna
finska också. Sen ska jag ju till Tyskland, där de tydligen vägrar
prata engelska, så då måste jag plugga tyska också. Omg...
Blir intressant att se hur detta utvecklar sej. Tur att jag har massor
med ledig tid att lära mej i alla fall. Nej vänta, det har jag ju inte XD
Nu ska jag städa lite så att inte mamma får en chock när hon kommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)