22 mars 2012

Grr

Idag är jag på ett bra humör, men just nu försämras det snabbt.
Ni vet när man har skickat ett medd åt någon så går man
igenom olika stadium medan man väntar på svar.

0-10 minuter efter att man har skickat: Hoppas den svarar snabbt.
1 timme efter: Hm, den måste vara på lektion elr ngt.
2 timmar efter: Okej, orka inte kolla på telefon!
4 timmar efter: Men ååååh, svara för helvete!
6 timmar efter: Tänk om ngt har hänt? :/
10 timmar efter och framåt: 
Den hatar mej/vad ska jag ha på mej på begravningen?

Som ni ser använde jag ordet den, eftersom jag inte kan
veta om ni skickar åt tjejer eller killar eller möjligtvis blandningar.
I alla fall, jag är någonstans mellan stadium 4 & 5 just nu. Grr.

Annars har det varit en bra dag :) Portfolion är inlämnad,
hälsoläragrejjen färdigskriven, typ inga läxor, 
lite skit har blivit utredd osv. :)
Tyvärr är min lägenhet lååååångt ifrån färdigstädad...
Just nu har jag i alla fall en giltig orsak till att inte städa,
jag läser nämligen en bok på engelska som ska vara
utläst på måndag. Vi har haft snart en månad på oss
och jag började idag. Planering när den är som bäst.
Boken är iallafall 300 sidor, och jag har redan hunnit
med 100, så det finns hopp :D Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)