19 mars 2012

Busy

Jag sitter här vid datorn och latar mej denna måndag :D
Nånej... sån tur har jag inte. Men håltimme har jag, och istället
för att sitta och mögla for jag hem och städade, det gäller
att utnyttja tiden till max! Det är kul att städa, man hittar mycket
grejjer som kan behövas :) Ju råddigare desto mer fynd.
Jag har hittills hittat MASSOR med godis överallt, undrar om
det går påskhäxor i jeppis? Inte för att jag skulle dela mej mej :P
Dessutom har jag hittat 5 euro(!), massa viktiga papper osv.
Jag har också fått en jättesmart ide: om man pantar burkar får
man pengar! Så idag ska jag fara iväg till Prisma och köpa
några hundra cider. Enklast skulle ju sen vara att hälla ut allt,
men så slösaktig är jag ju inte, så istället ska jag dricka upp
allt och sedan fara och panta. Jag blir ju rik! :D
Eh, nejdå, riktigt så pantad är jag inte :P

Ja som ni märker är humöret på topp denna minut.
Gissar att det tyvärr går neråt sen, jag måste tillbaka
till skolan, och sen till Optima... Dessutom är det massor
med städning kvar :((

Älskar att picasa har uppdaterat sej själv och man kan
göra sånahär coola effekter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)