20 februari 2012

Saker jag vill just nu:

1. Ha en större säng
Min är 90 cm. Det är alldeles för litet, speciellt om man sover
2 st. i den, och den andra personen lyckas breda ut sej över
80 cm. Någon som kan räkna den matematiken?
Någon som vill köpa säng åt mej?

2. Äta spirello eller dricka oboy
Tyvärr är både glassen och mjölken slut.

3. Ha varmt
Efter att jag hade ätit upp glassen började ja konstigt nog frysa.

4. Sova/göra ngt roligt
Bara för att slippa ta itu med alla tråkiga saker jag måste
göra idag. Inklistrat från min to do-list:

Månda:
* Duscha
* Sy moffas skjorta

* fixa trikå
* lämn in cv

* köp juissi & mjölk & glass
* planera fysik

* Städa wc
* nåla kjol & klänning

5. Att det ska bli sommar
Jag har massa roliga spännande planer för i sommar, så kom igen nu!
Kan det åtminstone bli sportlov? Eller lörda? Eller imorgon? NÄHÄ.

6. Att vissa personer tänker lite på sin dubbelmoral &
att symaskinerna slutar anfalla.
Behövs väl ingen vidare förklaring på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)