20 februari 2012

Resan till Citimarket

Om det inte vore för S-kortet skulle jag börja gå till Citimarket
istället för Prisma. Det händer mycket mer på vägen till citimarket,
även om det bara är typ 50 meter till båda.
Jag skulle ju då gå dit för att lämna in mitt cv (och för att köpa
mjölk, juissi & glass). När jag först skulle gå kom jag på att min
jacka är i bilen, så jag fick gå utan då. Sen tänkte jag glömma cv:t,
vilket ju hade varit liiite fail. Sen när jag skulle gå ut råkade jag
slå huvudet i hatthyllan. Den normala reaktionen är ju då att fara åt
motsatt håll, vilket jag ju gjorde. Tyvärr råkade dörrkanten vara där,
och så slog jag huvudet där också, dubbelt så hårt kan jag ju tillägga.
Det blev lite svart och vingligt där nån minut.
Aj. Nu har jag alltså en bula i bakhuvudet och en i pannan.
Jaja, sen sprang jag då ut till bilen med halsduk och vantar, men
utan jacka, det såg möjligtvis lite konstigt ut. Sen var jag så förvirrad
av slaget i huvudet att jag nästan gick till Prisma istället, vilket
resulterade i att jag måstade vänta på 2 trafikljus istället för 1.
Sen sprang jag omkring i citimarket och letade efter mjölk, 
och när jag äntligen kom till glassen så fanns inte sorten jag ville ha!!
Då fick jag ta ngn sorts miniversion istället -.-
Vägen tillbaka gick relativt smärtfritt, ända tills jag skulle lägga
mjölken i kylskåpet. Då slog jag i huvudet igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)