19 februari 2012

Bored

Sitter och läser på fb vad alla har gjort i helgen, och blir
festsugen. Även om min hälg har varit riktigt bra (kul att träffa
kompisar & familj :D) är det nog inte riktigt längre jag att sitta
hemma en lördagskväll. Som tur är har jag redan planerat nästa
hälg, och då blir det nog inte särskilt lugnt tror jag :P
Idag blir det tyvärr inte lika roligt. Jag har en låååång lista på
urtråkiga saker som ska göras, och jag viiiiill inte!
Tidigare imorse provade jag min mammas brudklänning.
Tyvärr var den lite för stor, så jag kan inte gifta mej idag
som jag hade tänkt :´( Jani blev förståss också very mycket
ledsen när han fick höra det.
Nå nej. Det är som tur är vääääldigt länge tills jag ska gifta mej,
och när jag väl gör det ska det vara i en Batman-kostym. Så det så.
Nu ska jag skriva lite mer om vad jag shoppade igår, för jag vet
ju att era liv stannar om ni inte får veta. Kjol, stickad tröja, stickad
tröja, handväska, portfolio-papper, tuperingskam, godis, skrinnsko-
skydd. Och säkert ngt mer som jag inte minns.
Nu ska jag betala räkningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)