31 januari 2012

Stressigt som vanligt :P

Omg omg omg, freakar out lite här.
Om 2 timmar händer det grejjer!!

Haha, jag var så trött när jag kom hem idag att
jag lade mej under en filt och somnade.
Jag vet inte varför, men jag fryser hela tiden.
För att det är kallt såklart, men inomhus också??
Idag har jag dessutom sprungit runt i prisma
ca. 10 varm, först letade jag efter ägg, sedan efter
pilttiburkar (jag fick ju ett barn igår :P not.)
Nu ska jag ta och prova mina plagg till modevisningen och
försöka lugna ner mej lite. Vi hade fösta övningen idag,
och det var kaos. Men den nya scenen verkar häftig :)
Imorgon ska vi öva mera, jag ska försöka hinna sy klart
ett plagg, och så ska vi jobba med vårt projekt optilook.
Det betyder att vi måste springa runt i stan i minus 100 grader
och leta kläder. Och jag har märkt att det är skitsvårt att
köpa kläder åt andra. Man vill ju att den vi stylar ska gilla det liksom.
På lördag är det alltså modevisning, kl. 10 & kl. 1. Då kommer
min mamma & lillasyster hit (andra, tex. fastrar är också väldigt
välkommna ;) Sen far jag kanske hem på lördagskvällen,
och träffar lite kompisar och röstar på söndagen.
Jag kommer inte att kunna dricka nu på ett tag, så det
blir lugna hälger i några veckor :)
Sen måste jag göra ngt åt mitt hår tills modevisningen, en sak
jag inte hade räknat med när jag lagade tejpextensions var att
mitt eget hår växer ju också, vilket gör att det börjar synas :/
Å andra sidan; yeeey, mitt hår växer :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)