29 januari 2012

Roadtrip

Imorse sov jag till klockan 6. På kvällen :P
Denhär kvällen (söndagen alltså) har varit bäst.
Det är verkligen viktigt att uppskatta de små men bra stunderna.
Jag har myst med min pojkvän (what, när hände det??) 
och bara varit lat :P
Igår däremot blev det lite för mycket av det goda,
så att säga. Men det löste sej :)
Och av någon anledning far jag alltid och sova en stund
i soffan efter att jag har sjungit en låt på singstar,
whats up with that?? 

Lol, det är sjukt hur mycket vissa tror om sej själv.
Om man inte är med dem så går världen under liksom,
jo säkert. Herregud vad jag är trött på sånt lågstadiebeteende.
Väx upp tack, helst igår. Sen är jag väldigt trött på såna människor
som låtsas vara så perfekta, och så gör dom en massa skit
"i hemlighet". Jag är inte perfekt, och det vet jag.
Jag gör mycket som jag inte kanske borde göra,
men då står jag för det och låtsas inte att jag är någon
liten ängel. Dessutom kommer alltid såna saker fram tillslut,
hur mycket man än försöker dölja det. 
Det är ju lite roligt hur vissa tänker. Man kan inte
alltid få som man vill, och så är det bara.
Men så är det ju vissa som har det väldigt lätt i livet,
som inte riktigt har gått igenom ngt jobbigt, och de har ju
säkert lite svårare att ta motgångar när de kommer,
för det gör de, jag lovar. Ingens liv är ju liksom perfekt,
(även om de vill att man ska tro det).
Och rykten uppstår ju inte från ingenting.

Idag har jag funderat på framtiden. Inte sådär jätteseriöst,
men någon slags plan borde jag ju ha när jag har gått ut skolan.
Sen har jag funderat på sommarlovet.
Först far jag ju till england (om det nu blir av), och sen
ska jag antagligen jobba. Sen blir det väl en hel del annat också,
första sommaren som 18 och allt :P
Jag kommer i alla fall vara största delen av sommaren i jeppis,
där händer det ju liiiite mer än i maxmo i alla fall :)
Sen ska jag nog tvinga med ngn på en roadtrip någonstans
också :)

Imorgon kommer att bli en jobbig dag, det känner jag på mej.
Men det skiter jag i, för jag tänker ha roligt i alla fall :)
(nej, inte på det sättet) Denhär veckan måste jag prova
alla kläder jag ska ha till modevisningen, och så ska det
säkert övas till det också. Nu ska jag börja fara och sova,
känner på mej att jag borde vara utvilad för att orka imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)