5 januari 2012

New hair

Jag älskar mitt hår! <3
Eller nja, inte mitt, utan mitt nya löshår :)
Det är 60 cm (!), fastsatt med tejp och najs :)
Det jobbigaste var att klippa det i 3 cm bitar
och lägga tejp på, att få fast det i mitt eget hår var inga
problem :) Det tog kanske en timme att sätta dit allt, och det
var absolut värt det, nu slipper jag stå flera minuter
framför spegeln och fixa så inte clipsen syns varenda dag :)
Jag har ju haft det i snart en vecka nu, och vissa dagar har jag
bara borstat det och så är det klart :D
Jag sover med håret i en fläta så slits det inte lika mycket +
att man får gratis lockar då, utan att tortera håret med plattången :)
Hehe, smajlis i slutet av varenda mening här nu :P
Det enda jobbiga är att när man dushar blir det tuuuungt,
så jag brukar lägga det över axeln så det inte ska slita så i mitt eget hår.
Annars när man har i det (och det är torrt) känns det inte alls :)
Dessutom är fästena totalt osynliga om man har lagt i det bra.
Jag var lite orolig för att jag skulle göra fel när jag satte i det, men det blev
nog bra, även om jag gjorde det helt själv. Jag liter helt enkelt inte på
andra som fixar mitt hår :P
Nu vill ni antagligen se en bild, men det får ni göra nångång nästa vecka,
alltid när jag har gjort ngt med håret lägger jag inte upp bilder förrän
typ alla har sett det, jag älskar att överraska :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)