19 december 2011

Stressigt meera

Idag har varit en stressig dag, och det är det fortfarande.
Imorgon blir det antagligen likadant...
Men åtminstone känner jag mej jätteduktig, jag har en lång lista
med saker att göra före torsdag, och jag har kommit en bra bit :D
Av någon anledning är jag jättetrött (kanske för att jag sov ca. 2 timmar
i lördags?) och ikväll blir det nog inte heller att sova tidigt, för
jag har fortfarande massor att göra :/
Tex. har jag inte bestämt vad jag ska ha på mej på skoljulfesten.
Jag hade tänkt ha min röda halterneckklänning, men jag vet inte riktigt,
den är ganska kall, + att jag vill inte vara för uppklädd.
På plussidan är ju ändå att jag har ca. 5 klänningar att välja mellan,
men de ska ju räcka till jul & födelsedag också :P
Som sagt, mycket att fundera på och fixa nu. Dessutom har jag
ett ganska stort problem (för mej iaf.), inget jag nu dör av,
men sånt som typ håller en vaken på natten :/
Nåja, jag har soooom saaaagt några tusen saker till att göra ikväll, så godnatt :P

Kom igen nu snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)