6 december 2011

Snart 18

I och med att jag snart fyller 18 har jag börjat känna
mycket mer press på att vara "vuxen".
Jag vet ju inte riktigt vad som kommer att hända,
men jag tvivlar på att jag kommer att vakna
upp och fatta allt om räkningar och sånt.

Jag vet själv att jag har förändrats ngt otroligt
dethär senaste året, pga. olika orsaker.
Jag har bland annat lärt mej att inte vara så naiv,
alla människor vill inte att man ska må bra.

Å andra sidan har jag svårt att tro att jag och mina
kompisar kommer att sitta och diskutera huslån
i den närmaste framtiden.
När jag är med mina kompisar är jag otroligt barnslig,
och det finns inte en chans att jag tänker ändra på det.
Jag vill inte alls bli vuxen nu.

By the way, för er som inte har märkt så snöar det.
Det ska bli så otoligt kul att stå och vänta på bussen
i kylan ikväll. Sen har jag en massa tråkiga saker
att köra när jag väl kommer till Jeppis också.
Och nu skulle jag egentligen måsta packa.
Men det att jag sitter framför datorn istället
bevisar väl hur inte-vuxen jag är :P

Jag för ca. ett år sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)