12 december 2011

Julklappar :S

Här sitter jag.
På sant, jag har inte gjort en enda sak av allt jag skulle göra.
Jag mår inte alls bra, jag är megasupertrött och mår illa.
Därför har jag sovit, ätit, duschat och tittat på film. :)

Förresten har jag börjat handla julklappar :)
Det är skitenkelt att hitta ngt åt min lillasyster,
så hennes present är klar.
Pappa däremot... Jag har ingen aning om
vad jag ska ge! Någon elektronikpryl
eller skruvmejsel skulle säkert gå,
men nu är det ju så att jag har ingen aning
om vad för sorts han har och inte har och vill ha osv.
Min lillebror är nästan lika svår, men jag hittade faktiskt
en jättesmart sak till honom idag :)

Nu tänkte jag öva till körkortet, men internet är lika
cp:at som det har varit hittills idag, så det är ingen vits :/

Dethär har jag lyssnat på på senaste tiden:

Nähä, det blev ingen musik heller, pga. dethär helvetes-internet.
Snart flyger det datorer genom fönstret, jag lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)