8 december 2011

Inspired

Här sitter jag och nördar vid datorn med inpackning i håret :P
Jag älskar hårprodukter, de har så fina flaskor (utseendet är viktigast :P
Nej men påsant, efter all tortyr jag har utsatt mitt hår för
de senaste åren (och planerar att utsätta det för),
behöver jag verkligen ngt som faktiskt funkar.
Och jag har hittat det!
Loreal Elvital Leave In ngt.
Som en inpackning, fast man lämnar den i håret.
Den är amazing.

By the way, jag har inte plattat mitt eget hår
på över 2 veckor :D
Och ingen hårsprej har jag använt heller :)
Jag har kollat runt lite, och nu är jag jättepeppad
för mitt nya hår, vad jag ska göra i hälgen,
vad jag ska sy osv.
Imorgon tänker jag ha strumpbyxor.
I dont give a fuck hur kallt det är :)

 Såhär kort var mitt hår i somras, och så här långt blev det med löshåret i.
Nu är både mitt eget hår + löshåret några cm kortare :/
By the way hade jag otroligt tur, färgen matchade perfekt från början :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Leave your opinion :)